მთავარი » 2013 » იანვარი » 1 » 14 player = 32 players
18:12
14 player = 32 players
ყველა Counter-Strike სერვერების ჰოსტინგზე ხომ ძალიან იაფია 12 ან 14 კაციანი სერვერის დაჰოსტვა.
ეხლა უკვე გასწავლით ამ უნივერსალურ მეთოდს, თუ როგორ გავხადოთ სერვერი 32 კაციანი  lol

გაკვეთილის შესახებ:
►როგორც იცით, ყველა თამაშების ჰოსტინგზე, სერვერის დაჰოსტვის ფასი განისაზღვრება იმის მიხედვით,
თუ რამდენ კაციანი სერვერი გსურთ, რადგან რაც მეტია სერვერზე მოთამაშეები, მით მეტად იტვირთება
ჰოსტინგის კომპი და ინტერნეტი. Counter-Strike სერვერის მაქსიმუმია 32 მოთამაშე,
ხოლო 12 ან 14 კაციანი სერვერის დაჰოსტვა ბევრად იაფია, ვიდრე 32 კაციანის.
►ეხლა უკვე გასწავლით უნივერსალურ მეთოდს, თუ როგორ დავტროლოთ ჰოსტინგები  lol
შევიძინოთ 14 კაციანი სერვერი, და გავხადოთ ის აბსოლიტურად რეალური 32 კაციანი.
ეს მეთოდი, ყოველთვის ამართლებს, და ლოგიკურად, ასეც უნდა იყოს.

გავხადოთ 14 კაციანი ჰოსტინგის სერვერი 32 კაციანი:
►როგორც იცით ნებისმიერ ჰოსტინგზე, სერვერის ჩართვა ხდება Console რეჟიმში,
სადაც ხდება სასტარტო კოდების მითითება, ერთერთი მათგანია +maxplayers 14/24/32,
რომლითაც ყენდება სერვერი იმდენ კაციანი, რამდენ სლოტიანი სერვერის თანხაც გადაიხადეს.
მაგრამ საქმე იმაშია, რომ თუ სერვერი სრულყოფილად ჩაიტვირთა, ანუ ჩართვიდან გავიდა თუნდაც 1 წამი,
შემდეგ უკვე ნებისმიერი ხერხით შეუძლებელი ხდება სერვერზე სლოტების რაოდენობის შეცვლა.
►მაგრამ ოდნავ თუ დავფიქრდებით, გამოსავალსაც ვიპოვით  smile
ჩვენ ვიცით, რომ Counter-Strike დაწერილია half-life_ზე, როგორც დამატებითი მოდიფიკაცია.
ხოლო Counter-Strike_ის როგორც სერვერი ისე თამაში, იყენებს half-life_ის ძრავს და ბევრ ფაილსაც..
half-life ეს არის valve პაპკა, valve პაპკაში კი არის ერთი შესანიშნავი ფაილი valve.rc,
ეს საოცარი ფაილი, გამოიყენება სასტარტოდ... lol მას იყენებს half-life_იც და Counter-Strike_იც...
ამ ფაილში უკვე მოცემულია გარკვეული კოდები, რომლებიც აუცილებელია რომ იყოს!
მაგრამ თუ ჩვენ, სერვერს გამოვრთავთ, შემდეგ ამ ფაილში სულ ქვედა ხაზზე
ჩავამატებთ ჯადოსნურ კომანდას: maxplayers 32, და შემდეგ ჩავრთავთ სერვერს,
აღმოვაჩენთ რომ სერვერი ყველა შემთხვევაში 32 კაციანი ჩაირთვება  bully
არაქვს მნიშვნელობა რას მივუთითებთ hlds.exe სტარტის პანელში ან Console ჩამრთველის კოდებში,
რადგან შემდეგ ხდება ამ ფაილიდან პარამეტრების მითითება, თანაც სერვერის სრულ ჩატვირთვამდე.
►მაგრამ, რადგან ჰოსტინგზე სავარაუდოდ არასდროს მიგვიწვდება ხელი valve პაპკაში,
არ არის პრობლემა, შესაძლებელია ეს ფაილი ჩავაგდოთ cstrike პაპკაშიც, და რადგან Counter-Strike სერვერია,
ჩართვისას სერვერი იგნორირებას გაუკეთებს valve პაპკაში მყოფ valve.rc ფაილს,
და უპირატესობას მიანიჭებს cstrike პაპკაში მყოფ იგივე ფაილს, სადაც ჰოსტინგზე ხელი მიგვიწვდება  smile
►თუ თქვენ არ გაქვთ 32 კაციანი სერვერი ჰოსტინგზე, გამორთეთ სერვერი სასწრაფოდ!
და რადგან თქვენ valve.rc ფაილს ვერ მოიპოვებთ, შემოგთავაზებთ უახლესი პლატფორმის valve/valve.rc ფაილს,
რომელშიც maxplayers 32 კოდიც უკვე ჩავწერე ბოლო ხაზზე, გადაწერეთ ეს ფაილი: valve.zip [779 b] (გადმოწერა: 40),
ამოაარქივეთ valve.rc ფაილი, ჩააგდეთ ftp მეშვეობით თქვენი სერვერის cstrike პაპკაში, იქ სადაც არის server.cfg,
და ჩართეთ თქვენი 32 კაციანი სერვერი lol მაგრამ ისევ ვიმეორებ, და გაითვალისწინეთ!
ამ ფაილში სხვა სტანდარტული კოდებიცაა, და ისინი საჭიროა!
 
კატეგორია: გაკვეთილები | ნანახია: 759 | დაამატა: CSNOZA | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *: